Dag 4 – Din första hund

När jag föddes hade vi 2 rottweilers som hette Gretha och Fanta. Jag växte upp bland dom, jag minns dessvärre inte så mycket mer än att jag vet att mamma och pappa tränade mycket och dom hade väldigt bra mentalitet och vet att mamma och pappa älskade dom. Detta var alltså mina första hundar.

                 Gretha                                                                                Fantafantagretha


Dag 1 – Presentera mig själv 
Dag 2 – Presentera min hund 
Dag 3 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Det här älskar min hund (IMORGON…)

Kommentera

