Dag 16 – Andra husdjur i ditt liv

Just nu har jag bara 3 hundar. Förut har jag/vi haft hamstrar, kaniner, katter, hästar, chinchillor och papegoja. självklart inte allt på samma gång 😜

Har tyvärr inga bra bilder så nu får nöja er med detta tråkiga inlägg 😉


Dag 1 – Presentera mig själv 
Dag 2 – Presentera min hund (Finns på deras flikar)
Dag 3 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Det här älskar min hund
Dag 6 – Det här tycker inte min hund om
Dag 7 –  Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Renrasig eller blandras?
Dag 10 – Berätta om din hunds ras
Dag 11 –En ras du skulle vilja ha
Dag 12 – En ras du inte vill ha
Dag 13 – Hur valde du kennel?
Dag 14 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 15 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 16 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund

2 reaktioner på ”Dag 16 – Andra husdjur i ditt liv

Kommentera

