Dag 18 – Tik eller hane?

Ja.. Det är en fråga som jag själv undrar. Det finns ju både för och nackdelar på båda

Tikar kan ju vara jobbiga med löp i 3 veckor och vissa tikar blir allmänt nere och tjuriga medans vissa är helt  normala osv, sen så kan de bli skendräktighet vilket Dizco har lätt till att bli….

Men däremot hanar kan ju vara ganska kåta mot tikar och kanske inte går att ha lösa pga det eller helt vanliga. Så allt är egentligen helt upp till vad man vill ha och vad man kanske redan har för kön.

Min nästa hund blir nog en tik då det är enklast då jag har en tik redan 🙂


Dag 1 – Presentera mig själv 
Dag 2 – Presentera min hund (Finns på deras flikar)
Dag 3 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Det här älskar min hund
Dag 6 – Det här tycker inte min hund om
Dag 7 –  Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Renrasig eller blandras?
Dag 10 – Berätta om din hunds ras
Dag 11 –En ras du skulle vilja ha
Dag 12 – En ras du inte vill ha
Dag 13 – Hur valde du kennel?
Dag 14 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 15 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 16 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund? (IMORGON…)


Kommentera

