Dag 19 – Varför har du hund?

Därför att jag älskar djur och har gjort sedan jag vart liten och vi har alltid haft hund, Jag kan helt enkelt inte leva utan en. Man får en sån fantastisk relation till sina hundar, och de är så olika från individ till individ oavsett ras. Det är så svårt att förklara såhär men jag bara älskar att leva med hundar! Tryggheten och relationen med en hund är otrolig, och hunden finns alltid för en och klagar aldrig och lyssnar när man pratar. De är så förstående. Sedan älskar jag utmaningar och att träna hund är alltid en utmaning då man aldrig kan bli BÄST på det! Man tävlar mot sig själv i denna sport och det är så kul att lära sig nya saker och försöka göra det med hunden osv!😃


Dag 1 – Presentera mig själv 
Dag 2 – Presentera min hund (Finns på deras flikar)
Dag 3 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Det här älskar min hund
Dag 6 – Det här tycker inte min hund om
Dag 7 –  Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Renrasig eller blandras?
Dag 10 – Berätta om din hunds ras
Dag 11 –En ras du skulle vilja ha
Dag 12 – En ras du inte vill ha
Dag 13 – Hur valde du kennel?
Dag 14 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 15 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 16 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2015 (IMORGON…)

Kommentera

