Kan inte tro det!🙈

Shit! Dizco överraskade mig nÄgot enormt nyss. Jag fick syn pÄ min hemmagjorda apportpinne (gjord av ett sopborste skaft) och tÀnkte att jag testar lite med Dizco ute nu medans mamma grilla. Började med skinka som belöning och hon tog den och jag slÀppte sakta (som jag visste att jag kunde), dÀr ligger vi till, jag kan slÀppa med ÀndÄ lossas som om jag hÄller i.

Men idag testade jag att ge och slĂ€ppa mera, och hon höll kvar den stadigt!!! Hon brukar annars bara slĂ€ppa den och se Ă€cklad ut! Testade sedan inne med hundmat som belöning, helt otroligt! Hon tog tog den med ett bra gripande och sedan höll kvar den trots att jag slĂ€ppte den ganska snabbt!!😁 ÄNTLIGEN, hon kan hĂ„lla den i Ă„tminstone 10 sekunder, vill inte gĂ„ för snabbt fram🙈🙈🙈

Hoppas bara att apportbocken fungerar lika bra nu! Ska testa sÄ fort jag kommer till skolan (dÀr den ligger)

 

Kommentera

