Denna hund…!😍

alltsÄ denna hund Àr sÄ jÀkla rolig att trÀna just nu! Hon visar mer och mer att hon har driv och arbetslust (dock lite lÀttstörd) men hon visar att hon vill!

Dock sĂ„ kan hon knappt ha en vilodag… Hon MÅSTE göra nĂ„got varje dag, annars har man en racerrĂ„tta ÖVERALLT dagen efter 😅

Dizco vilade igĂ„r och kan ju sĂ€ga att jag fick igen det idag och eftersom det var soligt och varmt fick vi vĂ€nta med att trĂ€na tills klockan 8. TĂ€nkte göra det svĂ„rt för henne och lĂ€gga en plats direkt, hon klarar det bra, lite oseriöst och nĂ„gra nosningar men kör om och hon ligger i 2:50 minuter! Körde igenom hela 1:an fast med belöning efter varje moment dĂ„ jag mĂ€rker att hon tappat lite attityd dĂ„ jag trĂ€nat kedjning av hela 1:an för mycket! 

Linförigheten kĂ€ndes riktigt bra! Dock tappar hon lite i vissa svĂ€ngar men jag tar det dĂ„ vi behöver trĂ€na det mer 🙂 resten kĂ€ndes bra, mycket energi i henne sĂ„ lite moment som vart fel men körde om det och dĂ„ gick det 🙂 

 EfterĂ„t var jag ju tvungen att köra lite agility med henne för att fĂ„ bort springer i benen nĂ€r huvudet var trött! Och GUUUUD vad hon sprang!!! AlltsĂ„ hon sprang ju banan utan mig typ…😂

Nu Ă€r hon helt slut och ligger pĂ„ golvet och sover = en nöjd matte😊

Kommentera

