Dizco har fått valpar

Igår kväll fick jag meddelande att Dizco började bli lite flåsig. Och imorse halv 6 fick jag meddelade att första valpen var född, en hane kl 05:15!  

 Sedan vid halv 7 var dom 4 st! 

Jag själv gissade på Max 6st, då ingen av oss tycker Dizco var speciellt tjock!!

Kvart i 8 fick jag ett nytt meddelande, nu var det 6st! 1 hane och 5 tikar stog ställningen nu!

 Här kände jag att det kanske kommer en till men inge mer, men icke, halv 9 får jag nytt meddelande, 1 hane och 1 tik till så nu var dom 8 STYCKEN!! Shit! De trodde jag aldrig, inte heller uppfödaren eller något annan som sett hennes mage😃 

Slutgiltiga resultatet vart HELA 10 valpar, 2 hanar och 8 tikar!! Så himla söta och guuud vad man vill ha en! Min älskade fina hund, tänk att du haft dessa i din mage och att du nu är mamma😍 tänk att dessa fina valpar har en del av dig i sig!!!

   
 Jag ska självklart åka och hälsa på så fort det går! Och om 8 veckor kommer Dizco hem!!😍😃

Kommentera

